Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik op Facebook iets op iemands tijdlijn, zonder dat er een bericht komt in het nieuwsoverzicht van iedereen?

Ik wil graag iets op iemand zijn tijdlijn plaatsen. Ik ben geen vrienden met die persoon.
Als ik iets op iemand zijn tijdlijn plaats, komt er natuurlijk ook een bericht op in het nieuwsoverzicht, en dat krijgt iedereen heel duidelijk te zien.
Ik wil graag iets op iemand zijn tijdlijn plaatsen, zonder dat er een bericht in het nieuwsoverzicht komt.
Hoe doe ik dit?
Het liefst ook nog eens zodanig dat de persoon waar ik het op de tijdlijn zet, niet ziet dat ik moeite heb gedaan om het te verbergen van het nieuwsoverzicht, en er bij het ‘privacy’ icoontje staat dat het ‘Alleen ik’ is, of is afgeschermd. Tenzij het niet anders kan.

7 jaar geleden
40

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Om iets op iemands tijdlijn te plaatsen zonder dat er een bericht komt in het nieuwsoverzicht van iedereen, kun je het beste de optie 'Vrienden' gebruiken. Klik op de optie 'Vrienden' en selecteer de optie 'Alleen jij'. Hiermee plaats je het bericht alleen op de tijdlijn van de persoon waar je het bericht aan stuurt, zonder dat het bericht in het nieuwsoverzicht van iedereen verschijnt.
(Lees meer...)
Bronnen:
4 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding