Kan je een ander dan de voorgestelde icoontjes voor een fb group gebruiken ?

Je maakt een eigen facebook group aan , en je kan deze dan een icoontje geven, fb geeft enkele aan , maar kan je ook andere icoontjes daarvoor gebruiken / selecteren ? En zoja hoe doe je dat dan ???

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, je kan een ander icoontje gebruiken voor je Facebook groep. Je kan een afbeelding uploaden vanuit je computer of een afbeelding zoeken op het internet.
Bronnen:
4 maanden geleden