Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg je een bericht als er iemand heeft gereageerd op je reactie op een video op youtube?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik veronderstel dat je een melding bedoelt. Dan is het antwoord: ja. Je krijgt dan een melding die je kan zien in de rechterbovenhoek van youtube. (een bel)
Daar staat het aantal nieuwe berichten dat je hebt gekregen in het rood bij.

Toegevoegd na 3 uur:
Hier een foto:

Toegevoegd na 3 uur:
Foto kan

Toegevoegd na 3 uur:
foto kan op één of andere manier niet worden toegevoegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als ik rechtsboven kijk dan zie ik wel zo'n poppetje van mijn profiel. Maar geen bel terwijl ik wel een reactie heb op mijn reactie.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is vreemd. Ben je wel zeker dat je bent ingelogd en je web browser is upgedate?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Google -meldingen heet dat
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
waar kun je de webbrowser updaten?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een oudere versie is waarschijnlijk toch niet het probleem. Maar voor de zekerheid zou ik toch eens proberen.
https://browser-update.org/nl/update.html Ga naar deze site en kies de juiste webbrowser. (Als het er niet tussen staat zoek je gewoon even de officiele site van je verouderde webbrowser en klik download.)
Ps: Je krijgt alleen maar meldingen als je bent ingelogd met je google account
Ja, dan krijg je via je mail bericht. Soms nog jaaaren later als je alweer helemaal vergeten was dat je ergens op had gereageerd ;-)

Ik heb nog nooit ergens een knopje gezien dat je die mogelijkheid uit kunt schakelen, dus ik ben maar terughoudend met reageren, want het kan je inbox aardig doen volstromen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding