Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat outlook niet meer op Google Chrome geopend kan worden?

Sinds ruim een maand krijg ik in G Chrome een foutmelding: Er is iets misgegaan
Deze informatie is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Meer details...
Vernieuw de pagina

Nu heb ik Firefox geïnstalleerd en dan gaat het wel maar ik begrijp niet waarom het met Chrome niet meer kan, eerst ging het probleemloos. Ik gebruik nog Windows XP

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
6.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit heeft niets te maken met het feit dat u nog Windows XP gebruikt. U kan dit oplossen door in Google Chome de browsergegevens te verwijderen en de Chrome vervolgens te resetten. Meer info lees
http://decomputer.be/outlook-com-er-is-iets-misgegaan-http-fout-500/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit werkt, bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ongeveer een maand geleden is Google gestopt met het updaten van Google Chrome voor Windows XP, Windows Vista en OS X 10.8. Outlook raad iedereen aan om met de nieuwste versie van de browser te werken aangezien sommige functies anders niet kunnen werken. Aangezien er geen nieuwe versie van Google Chrome meer is voor Windows XP kan de browser dus niet alle functies van outlook gebruiken. Als je echt Chrome wilt blijven gebruiken kan je proberen Chromium te downloaden. Dit is een open-source versie van Google Chrome, ik ben niet zeker of dit werkt maar het is het proberen misschien waard als je echt Chrome wil blijven gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Maar het is sowieso af te raden om Windows XP te blijven gebruiken, want de kans op het binnenhalen van virussen wordt met de dag groter omdat dit geen beveiligingsupdates meer krijgt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is inderdaad af te raden om Windows XP te gebruiken, maar aangezien dit enkel op oude computers draait is het ook moeilijk om zomaar te upgraden. Tenzij je een nieuwe computer wil kopen (wat ik zou doen) is je enige optie die geen geld kost Linux installeren op je pc. Linux mint lijkt een beetje op Windows XP, ook linux lite is een goede optie. Als je iemand kent die goed met computers kan werken is manjaro waarschijnlijk het beste XP alternatief. (soms is manjaro wel iets moeilijker te gebruiken, zoals bij het installeren van programma's)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
XP doet het nog prima op mijn PC. Ik laat me geen nieuwe nog meer privacy aantastende rommel aansmeren door die snelle ICT ers, waarvoor je dan ook weer bij die ICT ers nieuwe PC plus alle randapparatuur kan aanschaffen want dat werkt "helaas" niet meer op je ouwe bakkie. Maar ja, ik zit ook niet op allerlei vage winsites, candy crush, sekssites, en meer van die populaire bagger. En wie er in phishing trapt heeft idd misschien de nieuwste apparatuur en software nodig om nog enigszins overeind te blijven.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding