hoe kan het dat ik meldingen over een bepaalde status, reactie enz op facebook niet kan uitschakelen?

ik heb niet graag dat ik oneindig meldingen blijf krijgen over een bepaalde status of bepaalde reactie op Facebook. Bij aanvang zijn ze nog relevant, maar na een tijdje gaat het vaak over iets anders en interesseert me dat niet meer.
Nu vink ik "meldingen ontvangen" af bij het bericht, maar toch blijf ik meldingen krijgen. Vink ik dat af in meldingen, sluit ik Facebook en open ik het weer, dan heb ik toch nog meldingen. Dus toch nog "x reageerde ook op de reaktie van y". Als ik het dan nakijk staat "meldingen ontvangen" weer aangevinkt. Open ik het oorspronkelijke bericht, dan staat daar ook vaak opnieuw aangevinkt "meldingen ontvangen".

Hoe kan dat nu, dat Facebook mijn voorkeuren blijkbaar niet opslaat?

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om meldingen over een bepaalde status, reactie enz op Facebook uit te schakelen, ga je naar de instellingen van je Facebook-account. Klik op 'Notificaties' en selecteer vervolgens de optie 'Meldingen uitschakelen'. Je kunt ook meldingen uitschakelen voor specifieke berichten of pagina's.
Bronnen:
4 maanden geleden