Bestaat er voor de ipad een youtube-app die je op verschillende snelheden kunt afspelen?

Als die ook langzamer kan graag. Bij het zien van een filmpje, wil ik namelijk de noten kunnen naspelen van een piano.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee die app is er niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik hem zelf gevonden. Namelijk, de swift player. iig bedankt.
Jaa dit is mogelijk in de officiële youtube app, sommige video's hebben een functie waarmee je ze kan versnellen of vertragen (dit geld niet voor alle video's). Als een video hebt die je kan versnellen of vertragen zal dit duidelijk te zien zijn. Is de video die jij wil na spelen niet sneller of langzamer te maken dan heb je hier niks aan, het enige wat je dan kan doen is de video downloaden en hem met een videobewerkingsprogramma (sony vega pro, windows movie maken) vertragen maar dit kost meer werk.