Waarom kan ik niks meer verwijderen op Facebook?

Op mijn startpagina van Facebook krijg ik dag en nacht al die berichten van personen die op mijn vriendenlijst staan en zo nodig moeten vertellen waar ze iedere minuut van de dag mee bezig zijn. Tot voor ca. 10 dagen geleden kon ik dit uitschakelen door op het kruisje (rechts bovenaan de boodschap) te klikken en vervolgens te kiezen voor "alleen belangrijke boodschappen toestaan" (of iets dergelijks). In dat geval kreeg ik al deze boodschappen niet meer binnen, maar nu kan ik alleen nog meer kiezen uit "verbergen" of "verslagen als spam rapporteren". Welke van de 2 ik ook kies, ik verwijder alles en als ik na alles verwijderd te hebben de pagina ververs of een uur later terug kom, dan staat alles er weer. Sterker nog er staan dan steeds nog meer oudere berichten bij. Ik kom er dus niet meer van af en het wordt alleen maar meer. Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben je van de spam af?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jajaja, zo goed als. Sommige dingen keren nog wel terug maar heb het nu in de gaten. Bedankt voor je tip en de 10 punten zijn voor jou.

Het beste antwoord

Dit zit nu ergens anders. Ga naar het profiel/tijdelijk van deze persoon, ga met je muis over 'vrienden' of klik erop, je krijgt een dropdown menu waar je kan aanvinken 'alleen belangrijke verslagen'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben er mee bezig, maar tot nu toe kan ik niks vinden... :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heeft me wat moeite gekost, maar heb het toch gevonden. Als ik morgenochtend al die berichten niet meer terug zie, zijn de 10 punten voor jou. Bedankt tot zover en alvast +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie reactie... :))