Is er een manier waarop je de exacte datum kunt zien waarop je iets op instagram hebt geplaats?

Want er staat alleen maar 50 weken geleden, maar niet de exacte datum. En die wil ik nou juist weten.

8 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

Ga via je browser naar Instagram en beweeg je muis over die aanduiding van 50 weken. In een popup zie je dan de exacte datum.
bamibal
8 jaar geleden
Dat gaat vergelijkbaar met de manier waarop je hier op Goeie Vraag kunt zien wanneer iemand een bijdrage heeft geplaatst. Je zet de cursor precies op de plek waar bijvoorbeeld '3 w.' staat. Als je dan eventjes wacht komt daaronder een pop up schermpje met de werkelijke datum, bijvoorbeeld [14 april 2016].
Amadea