Wat te doen tegen "verborgen likes" op Facebook?

Laatst keek ik naar mijn vind ik leuks op Facebook, maar toen kwam ik erachter dat er meer pagina's door mij geliked zouden moeten zijn (76) dan ik daadwerkelijk geliked heb (34). Kan ik ergens bekijken wat ik dan nog meer geliked zou moeten hebben?
De vraag is misschien onduidelijk, maar ik hoop dat het te begrijpen is.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe kwam je daar achter? Waar heb je die getallen vandaan?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij mijn vind ik leuks stonden dat ik 76 geliked zou moeten hebben, maar daaronder kon ik maar 34 pagina's tellen

Antwoorden (1)

Het zou kunnen dat je in het gedeelte dat je op je tijdlijn onder 'info' minder likes ziet dan je hebt gedaan, omdat je ooit hebt aangegeven niet alle likes van de diverse onderdelen weer te geven. Stel dat je bijvoorbeeld De hongerspelen hebt geliket, maar dat je hebt aangegeven dat je likes van boeken niet weer wil geven op je tijdlijn (onder info), dan ziet niemand dat. Ook jijzelf dus niet. Misschien een beetje een lastig verhaal, maar controleer voor jezelf eens of je alles aan hebt staan bij info, door het volgende te doen:

1. Ga op je facebook naar je eigen tijdlijn.
2. Ga dan naar het tabblad 'Meer' en klik in het dropdownmenu op 'Gedeelten beheren'.
3. Vink alles aan (let op, er is ook een scrollmogelijkheid voor meer opties!) en klik op 'Opslaan'.
4. Nu zou je onder info alles moeten kunnen zien :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! :) Ik kan op mijn tijdlijn weer alle "gedeeltes" zien, maar hij meldt nog steeds dat ik meer pagina's geliked moet hebben terwijl ik daaronder veel minder tel. Weet je toevallig ook hoe ik dat verander of kan bekijken?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je het totaal van die gedeeltes optelt (merk op dat het gedeelte 'vind ik leuk' weer een apart en algemeen gedeelte is binnen de andere categorieën, die je ook weer kunt waarderen met 'vind ik leuk', zoals een boek of film), kom je dan uit op het totaal van 76?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee! Nog steeds niet. Ik heb zonet heel veel pagina's uit mijn vind ik leuks gegooid, maar dan kom ik nog steeds niet op hetzelfde getal. Het verschil is nu wel maar 8, in plaats van de 42 die ik daarvoor had. Erg raar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij de categorie "boeken" staat bijvoorbeeld 1 op de teller, terwijl ik geen boeken kan vinden in mijn vind ik leuks.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De enige verklaring die ik dan nog kan bedenken, is dat er een discrepantie bestaat tussen de nog bestaande pagina's die je ooit hebt leuk gevonden en het totale aantal pagina's dat je ooit leuk hebt gevonden (maar waarvan een deel ooit van Facebook is verdwenen en je die daarom nu niet meer kunt zien in je 'vind ik leuks' - terwijl ze wel meegenomen worden in het totaal). Zo geef je bijvoorbeeld zelf al aan dat je schijnbaar ooit een boek aangemerkt hebt als 'vind ik leuk', terwijl je die niet meer terug kunt vinden. Dan is de pagina van dat boek dus mogelijk ooit van Facebook verdwenen en staat hij niet meer fysiek vermeld tussen je 'vind ik leuks', terwijl de teller wel gewoon doorloopt.