Wat te doen tegen "verborgen likes" op Facebook?

Laatst keek ik naar mijn vind ik leuks op Facebook, maar toen kwam ik erachter dat er meer pagina's door mij geliked zouden moeten zijn (76) dan ik daadwerkelijk geliked heb (34). Kan ik ergens bekijken wat ik dan nog meer geliked zou moeten hebben?
De vraag is misschien onduidelijk, maar ik hoop dat het te begrijpen is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het zou kunnen dat je in het gedeelte dat je op je tijdlijn onder 'info' minder likes ziet dan je hebt gedaan, omdat je ooit hebt aangegeven niet alle likes van de diverse onderdelen weer te geven. Stel dat je bijvoorbeeld De hongerspelen hebt geliket, maar dat je hebt aangegeven dat je likes van boeken niet weer wil geven op je tijdlijn (onder info), dan ziet niemand dat. Ook jijzelf dus niet. Misschien een beetje een lastig verhaal, maar controleer voor jezelf eens of je alles aan hebt staan bij info, door het volgende te doen: 1. Ga op je facebook naar je eigen tijdlijn. 2. Ga dan naar het tabblad 'Meer' en klik in het dropdownmenu op 'Gedeelten beheren'. 3. Vink alles aan (let op, er is ook een scrollmogelijkheid voor meer opties!) en klik op 'Opslaan'. 4. Nu zou je onder info alles moeten kunnen zien :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100