Hoe schakel ik inkomsten genereren voor youtube voor de tweede keer in ?

Ik had een tijdje terug , in komsten genereren voor een youtube kanaal uitgeschakeld, geen slechte reputatie hoe ze dat daar noemen. Nu wil ik het weer activeren maar er staat dat het is tablad voor inkomsten is uitgeschakeld. Ik heb nu geen idee hoe ik het nu weer inschakel want het is totaal anders dan de eerste keer..

8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om inkomsten te genereren voor YouTube voor de tweede keer, moet je eerst je YouTube-kanaal verifiëren. Ga naar de pagina 'Kanaalinstellingen' en klik op 'Kanaal verifiëren'. Volg de stappen om je kanaal te verifiëren. Nadat je kanaal is verifieerd, kun je je aanmelden voor YouTube-partnerprogramma's om inkomsten te genereren.
Bronnen:
5 maanden geleden