Kun je op Facebook zien wie er op jouw pagina heeft meegelezen? zo ja, waar precies?

Ik vraag me af of er een plekje is waar je op eenvoudige wijze kunt zien wie er 'deze week' of 'vandaag' op jouw FB pagina meegelezen/gekeken heeft? Ongeacht of je gegevens op openbaar of alleen vrienden staat ingesteld.
Ongeacht of het FB maatjes zijn of niet dus.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
8 jaar geleden
Nee

Het beste antwoord

Dit kan niet op Facebook. Zakelijk netwerk LinkedIn biedt deze informatie wel.