hoe krijg je veel volgers op Instagram?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
in elk geval niet door die diensten te gebruiken die je veel volgers beloven. als Instagram daar achter komt word je geblokkeerd.

Het beste antwoord

Je kunt op verschillende manieren meer volgers krijgen op Instagram.

1. Wordt actiever. Hoe meer foto's je plaats, hoe meer je opvalt bij andere gebruikers op Instagram.
2. Gebruik tags. Tags hebben links naar foto's. Instagrammers zoeken vaak via deze zogenaamde tags en er is zelfs een apart component waar het allemaal draait om tags.
3. Een wat valse manier: Volg heel veel mensen, de kans is groot dat ze je gaan terug volgen. Wanneer ze dit doen, ontvolg je ze weer. Hier krijgen ze geen meldingen van tenzij ze hiervoor een speciale app downloaden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met deze app:
Get Followers BOOM - for Instagram Followers' van GamesMouse
https://appsto.re/nl/DNpx1.i

Je kan ook likes krijgen doormiddel van deze app.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
dat is nu 1 van die apps die ik bedoelde. Hiermee krijg je nepvolgers, waardoor de kans heel groot is dat Instagram je gaat blokkeren. Of je moet je accountgegevens invoeren en je bent alles kwijt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Goeie vraag! Hier is echter al veel over geschreven, dit vind ik persoonlijk wel een goeie: http://nl.wikihow.com/Zo-krijg-je-volgers-op-Instagram Je kan ze ook kopen, betrouwbare site: https://eenstapvoor.nl/product/instagram-volgers-kopen/