kan je een foto zonder de originele eigenschappen ont-pixxelen?

ik upload regelmatig foto's met een gepixxeld gezicht (feestjes etc) hierbij load ik hem up op een dump en download hem vervolgens weer en haal alle eigenschappen eruit , kan iemand dan alsnog de gezichten terughalen en zoja met welk programma kan dit dan? ...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ligt aan de exacte methode om te pixellen. Als deze voldoende random is dan niet, maar dat valt niet zomaar te zeggen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Is het een pixelatie die pixels verplaatst binnen de gekozen grenzen? Of maakt deze de pixels lomper(denk aan een gezicht van 100x100 pixels die dan naar 10x10 vlakken wordt gezet en dan nog gehusseld)? Bij de eerste methode zou je altijd terug kunnen komen naar het origineel. als je met vlakken gaat werken niet meer. Althans dan wordt het puur gokken en kan er net zo goed een ander gezicht uit komen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Een voorbeeld zou duidelijkheid kunnen scheppen.

Toegevoegd na 9 minuten:
http://www.facepixelizer.com/

Is het zoals dit? Dus een groep pixels een vlak maken met 1 kleur? Dan kan je eigenlijk niet meer terug.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat is de door mij gebruikte site om te pixxelen, daarna eigenschappen eruit, uploaden en weer via downloaden en wederom eigenschapen eruit ...dan moet het toch onverwoestbaar gepixxeld zijn? sorry voor de delay btw
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
daarna eigenschappen eruit, uploaden en weer via downloaden en wederom eigenschapen eruit Totale kolder :D (wilde er wat van zeggen bij de vraag). Die eigenschappen beschrijven niet de posities van de pixels. Eigenschappen geven dingen als camera en camerastanden en dergelijke door. Allemaal verloren tijd omdat tot 2x toe weg te halen, dan snap je niet wat je aan het doen bent (dat is niet erg, heb je weer wat geleerd). De eigenschappen blijven gelijk bij het pixellen (zolang je de resolutie gelijk houdt want dat is ook een eigenschap. "sorry voor de delay btw" Het is geen chat hoor dus geen probleem :D
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
O ok, dat wist ik niet ik dacht de foto eigenschappen van de originele foto kunnen worden hersteld als men die niet wist..idd weer wat geleerd. thanks voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee want anders zouden de eigenschappen in MB's gezien ontzettend groot moeten zijn. Precies gelijk aan de foto zelf. De eigenschappen zullen nog geen kB aan tekst zijn.