ik kan iemand geen snappchat meer sturen. wat is het probleem?

Als ik iemand een chatbericht via snappchat wil sturen geeft hij aan " "naam" kan jouw chat niet ontvangen" wat houdt dit precies in? Ik zie deze persoon namelijk nog wel tussen mijn vrienden staan.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Bel hem of haar even op om het te vragen, of mail even, of stuur een sms'je of een whatsappje. Er zijn genoeg mogelijkheden om uit te vinden waarom iemand jouw chat niet kan ontvangen. Woont de persoon bij jou in de buurt, dan zou je zelfs even daar langs kunnen gaan.

Antwoorden (1)

Kan het zijn dat diegene jou niet heeft toegevoegd? Geblokkeerd? Staat je WiFi aan? Verder is snapchat altijd een probleem bij de chat.