Is het mogelijk auto-abonneren op Facebook uit te schakelen?

Als je reageert op een bericht op Facebook, geraak je hier automatisch op geabonneerd. Dit is per bericht gemakkelijk uit te schakelen, maar puur voor het stukje extra gebruiksgemak vroeg ik mij af of het mogelijk is om auto-abonneren uit te schakelen, om het aantal meldingen via het wereldbolletje te beperken en overzichtelijker te houden.

8 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
8 jaar geleden
Moet per bericht helaas
wilkers
8 jaar geleden
Ah jammer! Bedankt voor de reactie.

Antwoorden (1)

Op de telefoon:
Als je op de melding klikt, dan kom je op het betreffende bericht terecht. Klik op het rechterbovenhoekje in dat bericht, dan zie je staan "meldingen uitschakelen". Klik hierop, dan is het meteen uitgeschakeld.

Op de computer:
Klik op waar je je meldingen ziet. Je ziet dan een hele rits meldingen. Als je met je muis aan de linkerkant klikt achter het eind van je bericht waar je veel meldingen van krijgt, dan zie je een klein kruisje, je kan je dan afmelden.
Maar je kan het ook doen zoals omschreven bij de telefoonversie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
wilkers
8 jaar geleden
Klopt, dit is per bericht. Het is niet uit te schakelen dat ik bij het plaatsen van een reactie automatisch geabonneerd word?
Bovenstaande foefje ken ik al, maar toch bedankt. :-) +je
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
nee, dat is niet uit te schakelen. Je zal het zelf uit moeten schakelen