Hoe volgers weigeren op afgeschermd Twitter account?

Welke manieren zijn er om al reeds bestaande volgers niet meer toe te laten als je van een openbaar naar een afgeschermd Twitter account gaat? Je kunt ze ineens bruut blokkeren maar ik vroeg mij af of er nog andere weiger mogelijkheden zijn.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, er zijn geen andere mogelijkheden dan deze personen te blokkeren.

Blokkeren moet je niet zo negatief zien, meestal weet de geblokkeerde hier niet van.

"Accounts die zijn begonnen met jou te volgen voordat je je Tweets afschermde, kunnen je afgeschermde Tweets nog steeds bekijken en erop reageren, tenzij je ze blokkeert."
https://support.twitter.com/articles/20170256

"Geblokkeerde accounts ontvangen geen meldingen om hen te waarschuwen dat hun account is geblokkeerd. Als een geblokkeerd account echter het profiel bezoekt van een account dat hen heeft geblokkeerd, merken ze wel dat ze zijn geblokkeerd (in tegenstelling tot bij negeren, dat onzichtbaar is voor genegeerde accounts)."
https://support.twitter.com/articles/20171519