Bestaan er gratis community website builders online?

Je kunt best veel websites vinden om gratis je website te maken, maar ik wil er graag eentje waarbij mensen ook een basic profiel kunnen aanmaken (richting dating enzo). Bestaan die gratis of heb je dan al programmeerskills nodig en een server zoals bij joomla en wordpress?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je een dating site wil beginnen moet je echt een server hebben en een klein beetje programmeer skills. Je kan googlen bijvoorbeeld naar "Open Source Dating Script" of "Open Source Dating PHP". Je hebt dan een website nodig waar je dat op kan installeren, en een design etc. Er bestaan naar mijn weten geen sites waar je je aan kan melden en direct een dating site kan beginnen.