hoe verwijder je foto's van memecrunch.com?

ik heb met de app "memegenerator" een foto gemaakt. deze foto wilde ik alleen via whatsapp sturen naar iemand, maar de foto staat nu op de site van memegenerator. hoe haal ik deze van de site af? help me A.U.B!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op de site van Memecrunch staat een formulier waarin je het verzoek kan doen om je foto te laten verwijderen. Deze kun je hier invullen: https://memecrunch.com/takedown/
Hier vul je de volgende dingen in:
Naam
Emailadres
Link van de foto die weg moet
Reden waarom deze foto weg moet

En dan moet je onderaan nog voorwaarden accepteren en bewijzen dat je een mens bent.

Kan niet vinden hoe snel ze reageren, maar deze acties moet je ondernemen.
Ritsuka