als je iemand een bericht stuurt op facebook,terwijl je niet bevriend bent met diegene, krijgt die persoon ook een melding binnen van het bericht?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (3)

Nee die krijgt geen bericht van je binnen. ik stuurde ook iemand een bericht waar ik niet mee bevriend was op FB maar hij kwam nooit aan toen ik die gene vroeg of hij mijn bericht had ontvangen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
die krijg je wel binnen, maar die staat in de map 'other'
Nou ik kreeg althans wel een bericht binnen van iemand waarmee ik niet bevriend was op fb, dus ook een melding. Verder heb ik geen enige verstand op dat gebied.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ligt helemaal aan de instellingen van de facebook gebruiker.

Standaard staat in je instellingen dat berichten van een onbekende gebruiker in de map 'others' terechtkomen.
Je kan dat zelf veranderen.

Bij de meeste facebook apps krijg je geen melding dat je een bericht hebt ontvangen in de others map. Deze map is ook alleen te zien in je browser.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het antwoord van "Boeddha" is helemaal correct. Berichten gestuurd door mensen die niet in je vriendenlijst staan, gaan rechtstreeks naar de "Others" map en word je niet verwittigd dat je het berichtje hebt ontvangen. Bronnen:
- Eigen ervaring