kan je privéberichten verwijderen van Facebook?

Er staat al een vraag over hoe je berichten die je privé naar een "vriend" van Facebook stuurt, kan verwijderen.
Maar het "beste antwoord" is geenszins mogelijk, dit vermeld nl. dat je het bericht moet selecteren, naar acties gaan en dan kan verwijderen.
Ik heb dat al geprobeerd, maar er komt helemaal geen vermelding "acties" en evenmin kan ik mijn bericht selecteren (ik kan het wel "aanblokken" en dan kopiëren, element inspecteren enz....). Misschien was dat vroeger, toen de vorige vragen hierover gesteld werden, wel nog mogelijk, maar nu dus niet meer...
Dus vraag ik me af of het echt wel nog mogelijk is om private facebookberichten te verwijderen....

9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Let goed op: het is inderdaad mogelijk om berichten te verwijderen MAAR die worden niet verwijderd van de gesprekdraad bij de andere persoon, de berichten worden dus enkel aan jouw kant verwijderd, wat voor mij het nutteloos maakt om berichten te willen verwijderen!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
liveisgreat
9 jaar geleden
zo vervelend, dus je moet driemaal nadenken voordat je op enter duwt...:-I
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, dat moet sowieso wel, liveisgreat. Altijd nadenken voor je iets doet of zegt in het leven, niet alleen online :-)

Andere antwoorden (1)

Als je het privébericht aanklikt krijg je onderaan je pagina het bericht in zijn geheel te zien. Er staan allemaal tekentjes boven het bericht. Als je op het kruisje klikt word je bericht verwijderd.