Wat krijgt een geblokkeerd iemand voor bericht als je hotmailaccount gesloten is?

Een tijd geleden heb ik iemand die nogal lastig was geblokkeerd op hotmail. Nu weet ik dat als je iemand gebokkeerd hebt degene geen bericht krijgt dat hij/zij geblokkeerd is maar wel de mail kan versturen. Nu heb ik pas geleden mijn account laten sluiten. Ik vroeg me af of degene die ik geblokkeerd heb nu een mail krijgt dat het account is gesloten(iets van mail nog iets noreply). Dan weet diegene gelijk dat mailen geen zin meer heeft

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Als je met sluiten bedoeld dat het e-mailadres is opgeheven, dan bestaat het e-mailadres niet meer en zal de desbetreffende persoon inderdaad een mailtje krijgen dat het e-mailadres niet meer bestaat. In de toekomst zou je dergelijke gevallen kunnen oplossen door op rechtermuisknop > ongewenst te klikken. Dan komen de berichten van die afzender namelijk in je ongewenst map en heb je er ook geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wanneer een hotmail adres gesloten is, dus niet bestaat enje verstuurd een mail krijg diegene die hem stuurd een bericht, mail "noreply". Zijn bericht wordt dan terug gestuurd met de mededeling kan op dit adres niet bezorgd worden. Dit kun je uitproberen door vanaf je nieuw mailadres een mail te sturen naar je gesloten mailadres. Wanneer je iemand blokkeert weet diegene dat niet. Zijn mail wordt verstuurd maar komt niet aan in jou inbox.