Hoe kan je tekst van instagram kopieren?

Iemand heeft iets in het Russisch geschreven op instagram via een privé bericht en ik wil dat graag vertalen.

Alleen ik kan het met mijn iphone niet kopiëren om te plakken in een vertaler.

En via de pc kan je niet bij je privé berichten.

Iemand enig idee hoe ik het toch kan kopiëren?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10.7K

Het beste antwoord

Dat kan zo : Je moet zoeken naar je profiel (je profiel moet openbaar zijn) op Webstagram (met behulp van safari, google chrome, wat dan ook), ik denk dat het exacte adres is "websta.me" en dan kun je de opmerkingen die u wilt kopiëren :)