Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mensen via e-mail en facebook uitnodigen naar mijn bruiloft?

Ik ga volgend jaar trouwen en wil mensen van mijn vereniging uitnodigen via Facebook en e-mail. Nu heb ik een pagina aangemaakt voor mijn bruiloft: http://sjoerdenjanelle.zankyou.com/ maar weet niet goed hoe ik dit kan delen. Kan ik deze link gewoon zo delen via e-mail en Facebook of moet ik er een speciale link (fb.me?) van maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Amadea
9 jaar geleden
Het lijkt mij een beter plan om iedereen per e-mail uit te nodigen. Blind copy! Er is te vaak iets mis gegaan met een uitnodiging op facebook, dat moet je niet willen....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou een groep kunnen maken,maar dan wel besloten want anders kan iedereen erin.en dan daar vragen. Je kan ook iedereen per bericht. Of per e-mail dan stuur je gewoon naar iedereen naar wie je wilt uitnodagen. Veel succes ik hoop je ik je kon helpen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

U kunt het beste een besloten event, of een besloten groep aanmaken, anders kan iedereen zomaar in de groep. Als u een pagina aanmaakt moeten de mensen die pagina liken, ze kunnen dan onoverzichtelijk gewoon al de berichten van de pagina in het nieuwsoverzicht zien. Als u een besloten groep of event aanmaakt kan je heel makkelijk mensen "uitnodigen", dat ziet u vanzelf!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding