Hoe kan ik mensen via e-mail en facebook uitnodigen naar mijn bruiloft?

Ik ga volgend jaar trouwen en wil mensen van mijn vereniging uitnodigen via Facebook en e-mail. Nu heb ik een pagina aangemaakt voor mijn bruiloft: http://sjoerdenjanelle.zankyou.com/ maar weet niet goed hoe ik dit kan delen. Kan ik deze link gewoon zo delen via e-mail en Facebook of moet ik er een speciale link (fb.me?) van maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Amadea
9 jaar geleden
Het lijkt mij een beter plan om iedereen per e-mail uit te nodigen. Blind copy! Er is te vaak iets mis gegaan met een uitnodiging op facebook, dat moet je niet willen....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou een groep kunnen maken,maar dan wel besloten want anders kan iedereen erin.en dan daar vragen. Je kan ook iedereen per bericht. Of per e-mail dan stuur je gewoon naar iedereen naar wie je wilt uitnodagen. Veel succes ik hoop je ik je kon helpen.

Antwoorden (1)

U kunt het beste een besloten event, of een besloten groep aanmaken, anders kan iedereen zomaar in de groep. Als u een pagina aanmaakt moeten de mensen die pagina liken, ze kunnen dan onoverzichtelijk gewoon al de berichten van de pagina in het nieuwsoverzicht zien. Als u een besloten groep of event aanmaakt kan je heel makkelijk mensen "uitnodigen", dat ziet u vanzelf!