Ik heb het wachtwoord op de Experiabox gewijzigd. Hoe krijg ik het nieuwe wachtwoord op mijn iPad?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga op je iPad naar instellingen -> wifi
tik het netwerk aan van je Experiabox waar je mee wilt verbinden en typ dan het wachtwoord in, zoals je het aangepast hebt.
Het kan zijn dat je eerst even het netwerk moet vergeten voordat je kan verbinden, dat doe je door op het pijltje naar rechts te tikken bij het netwerk.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Ritsuka, Ik had KPN al gevraagd om hulp maar dat had helaas niet het gewenste resultaat.
Dankzij jouw duidelijke uitleg is het me zojuist gelukt om het wachtwoord te wijzigen.
Héél erg bedankt voor je medewerking.
Fijne dag nog en groeten van Henk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klasse, voor deze voor deze hulp!