hoe verander ik de naam van mijn facebook pagina?

ik heb een facebook pagina met 2000+ likes en wil heel graag de naam veranderen, weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ga naar je pagina, klik op het 'settings' tabje,
druk dan daar onder op 'page info' en dan zie je helemaal bovenaan 'name' die je kan veranderen als je ernaast op 'edit' drukt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt een pagina met 200 of meer likes, dan moet je een beheerder zijn om een verzoek in te dienen om de naam van je pagina te kunnen wijzigen. Wanneer je verzoek wordt goedgekeurd, kun je de naam van je pagina niet opnieuw wijzigen. Je kunt de naam van je pagina slechts eenmaal wijzigen. Een verzoek indienen:

1. Klik op Instellingen boven aan je pagina
2. Klik in de linkerkolom op Pagina-informatie
3. Klik op Naam en vervolgens op Wijziging aanvragen
4. Vul het formulier in en klik op Verzenden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zat met hetzelfde probleem, we wilden per se onze volgers behouden nadat we onze handelsnaam hadden gewijzigd. Na wat speurwerk op het web kwam ik deze site tegen: www.naamfacebookpaginaveranderen.nl. Ik kan het je zeker aanraden!

Deze jongens hebben het toen voor ons geregeld, best wel
snel ook. Je betaalt weliswaar een vergoeding, maar die is niet onredelijk en naar mijn mening het dubbel en dwars waard. Beter dan eindeloos op een reactie van Facebook zitten wachten die toch niet komt. En al helemaal beter dan een nieuwe pagina starten en een flink deel van je klanten kwijtraken...

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste FrankvanGalen,

Allereerst van harte gefeliciteerd met uw Facebook-pagina die de 2.000 vind-ik-leuks heeft bereikt!

U kunt de naam van uw Facebook-pagina eenvoudig wijzigen door het volgende stappenplan te volgen.

Wanneer u Facebook voor de computer gebruikt:
1. Meld u aan.
2. Klik op het pijltje naar beneden rechts bovenin uw venster.
3. Kies bij Facebook gebruik als: uw Facebook-pagina.
4. Klik op Instellingen links bovenin uw venster.
5. Klik op Pagina-informatie in het linker keuzemenu.
6. Klik bij Naam op Bewerken.
7. Voer uw nieuwe naam voor uw Facebook-pagina in.
8. Klik op wijzigingen opslaan.

Wanneer u Facebook via een mobielapparaat gebruikt:
1. Open Paginabeheer (dit is een applicatie van Facebook, als u dit nog niet op uw apparaat heeft staan kunt u deze gratis uit de Google Play Store downloaden en installeren).
2. Meld u aan met uw Facebook-account.
3. Klik op het tandwieltje.
4. Klik op Pagina-informatie bijwerken.
5. Wijzig uw naam onder Naam bewerken.
6. Klik op Opslaan.

Ik hoop dat ik uw vraag heb kunnen beantwoorden.