kun je je facebook openbaar laten dat niet vrienden je oude berichten nog wel kunnen zien, Maar je nieuwe niet meer?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je niet wilt dat vrienden je nieuwe berichten lezen wie moeten ze dan wel lezen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zei niet-vrienden

Antwoorden (1)

Je kunt per bericht aangeven wie het bericht mogen lezen. Dit doe je door naast de datum op het wereldbolletje te klikken en dan kun je kiezen tussen iedereen, vrienden, vrienden behalve kenissen en ga zo maar door.