Hoe kan ik het (niet primaire) FB email adres verwijderen?

Dus niet het primaire! Maar het ...@FB.com
2e adres wat je ziet bij: 'contact'

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

U kan op dat klein tandwieltje (1) klikken rechts boven en dan kiezen voor account instellingen waarna u op email kan klikken en bewerken (2).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijna! :)
Wel gelukt! Eerst de laptop/PC opstarten (via de telefoon kan dit blijkbaar niet)
Dan idd:
Tandwieltje
Account instellingen
Gebruikersnaam - Bewerken (dit kan ÉÉNMALIG!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijna goed, zie reactie voor HET beste antwoord!

Andere antwoorden (1)

dat is niet mogelijk dat is gekoppeld aan je account van facebook
via dit verborgen email adres gaan al je berichten
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik krijg meldingen binnen via m'n primaire, en kijk NOOIT op het destijds op gegeven adres.
Apart systeem...
capthavoc
11 jaar geleden
je kan dat email adres ook niet zo bereiken alsof het webmail is
Het is een intern systeem waar altijd een openbaar email adres gebaseerd op je gebruikersnaam aan gekoppeld is
maar dit email adres plaats berichten rechtstreeks op je facebook pagina
de instellingen daarvan worden door facebook beheerd
eventueel nieuwsbrieven ed gaan wel naar je openbare email
en andere berichten naar je tijdlijn etc
hoe het precies werkt weet ik natuurlijk ook niet maar je kunt het niet verwijderen
ook is het niet als prmair adres in te stellen
omdat het automatisch gegeneerd wordt aan de hand van de gegevens die je bij het aanmelden op facebook hebt ingevuld