Waarom worden mijn YouTube-video's als 'onveilig' gemarkeerd?!

Bijna elke video die ik op YouTube plaats wordt als onveilig gemarkeerd. Ik vermoed dat iemand zit te treiteren en telkens een melding maakt of iets dergelijks. Maar zelfs video's waar mijn zoontje lief met zijn Lego-trein aan het spelen is worden gemarkeerd als onveilig. Er wordt geen muziek of iets dat met drm te maken heeft op de achtergrond gespeeld en ook niet in gescholden of iets dergelijks. Ik word er zo moedeloos van dat er wel met elke video iets mis is. Dan is het weer iemand die op de achtergrond een liedje neuriet dat de rechten schaad en nu dit weer...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

u kunt ook een bericht sturen naar youtube en om uitleg vragen en zeggen wat u er van vindt zoals u hier deed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet gwn helemaal maar benden en dan kan je dat uitzetten anders moet je op uploaden klikken en daarnna naar beneden daar kan je veiligheid dinges uitzetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb veiligheid ingeschakeld voor mijn kinderen. Ik weet zeker dat, dat geen effect heeft op de bestanden die ik upload.. Geüploade bestanden worden als ' onveilig'beschouwt.