YouTube legt ineens kijkgeschiedenis niet meer vast,hoe kan ik dat weer terugkrijgen?

Snap er echt niks van,bij instellingen kan je het niet zelf veranderen,heb ik al gecheckt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.5K
imruben
9 jaar geleden
Heb je de kijkgeschiedenis gepauzeerd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee,ik wist niet eens dat je dat kan doen.
imruben
9 jaar geleden
De video's die je kijkt, staan die op een externe site? dan kan het zijn dat je daar niet bent ingelogt op YT ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben gewoon ingelogt dat is het dus ook niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is bij mij hetzelfde liedje. Volgens mij is die optie afgeschaft.

Antwoorden (1)

Op deze pagina kan je je YouTube geschiedenis inzien, inschakelen en ook uitschakelen :

https://www.youtube.com/feed/history