Als ik iemand per ongeluk heb getagd in een foto maar de ta direct verwijder, krijgt de eigenaar van de foto dan nog een melding?

en zoja, als ik de eigenaar dan blokkeer nog steeds?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (1)

ik neem aan op facebook?

De eigenaar van de foto krijgt een melding dat je hebt getagd. Maar krijjgt geen melding als je de tag weghaalt.

Dus als je die persoon geblokkeerd heb, krijgt die persoon ook geen melding als de tag verwijderd is.

Je krijgt zowiezo geen melding op fb dat er een tag verwijderd is, dus ook geen andere fb-gebruikers die een tag verwijderen.

Als je die persoon al geblokkeerd heb, zie je ook geen foto's van die persoon, dus kan je ook niet jezelf per ongeluk taggen, en krijgt diegene ook geen melding dat je je getagd hebt.

Want als je een persoon blokt op facebook, dan zie helemaal geen posts ,geen foto's, en geen video's etc etc van die persoon in je timeline of ergens anders op facebook. Zelfs geen reacties van diegene, dus zie je ook niet eventuele tags van die persoon (mocht diegene zichzelf getagd hebben).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad op facebook. Bedoel je met de eerste alinea dat de persoon gewoon een melding krijgt dat ik iemand getagd heb maar niet dat ik dat weggedaan heb of bedoel je dat hij gewoon geen melding heeft? En ik heb de persoon geblokt nadat ik de tag verwijderde. Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het ook eens uitgetest met wat vrienden, de ene krijgt wel een melding en de ander niet, vreemd!