Als ik iemand per ongeluk heb getagd in een foto maar de ta direct verwijder, krijgt de eigenaar van de foto dan nog een melding?

en zoja, als ik de eigenaar dan blokkeer nog steeds?

Weet jij het antwoord?

/2500

ik neem aan op facebook? De eigenaar van de foto krijgt een melding dat je hebt getagd. Maar krijjgt geen melding als je de tag weghaalt. Dus als je die persoon geblokkeerd heb, krijgt die persoon ook geen melding als de tag verwijderd is. Je krijgt zowiezo geen melding op fb dat er een tag verwijderd is, dus ook geen andere fb-gebruikers die een tag verwijderen. Als je die persoon al geblokkeerd heb, zie je ook geen foto's van die persoon, dus kan je ook niet jezelf per ongeluk taggen, en krijgt diegene ook geen melding dat je je getagd hebt. Want als je een persoon blokt op facebook, dan zie helemaal geen posts ,geen foto's, en geen video's etc etc van die persoon in je timeline of ergens anders op facebook. Zelfs geen reacties van diegene, dus zie je ook niet eventuele tags van die persoon (mocht diegene zichzelf getagd hebben).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100