Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik in een openbare facebookgroep post zien al mijn vrienden dat in hun nieuwsfeed. Hoe voorkom ik dit?

Ik post heel veel in groepen over filmmaken, dit is echter niet interessant voor al mijn vrienden maar toch zien zij die posts ook.. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze voor hen verborgen blijven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan niet, het is een openbare groep, dat zie je nu eenmaal overal.
Dan zou je de eigenaar van de groep moeten vragen om het een verborgen groep te maken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Volgens mij kunnen je vrienden wel zelf aangeven dat ze iets van een bepaalde groep niet willen zien.
Als er zo'n post in de nieuwsfeed van vriend A staat, kan hij/zij muis over die post houden, klikken op het kleine pijltje rechtsbovenaan, en als het goed is zou er dan een optie bij mij moeten staan dat alles van die FB groep verborgen word.
Maar dat moet je even laten uitproberen, en dan kun je dit aan je vrienden doorgeven.
(Lees meer...)
Ritsuka
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding