Waarom is het status/bericht waarin ik ben getagd niet zichtbaar op mijn tijdlijn ?

Mijn moeder heeft mij getagd in een tijdlijnbericht van haar, er staan 3 foto´s bij. Eén van die foto´s heeft zij ook getagd, die komt wel op mijn tijdlijn. Jammer want die losse foto zegt niet zoveel zonder de uitleg van het bericht erbij. Delen vind ik jammer want ik vind het nou juist net zo lek dat ik getagd ben.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.9K

Antwoorden (1)

Als ze je tagt, niet op de foto, maar in het statusbericht:
Vb: @mamamama
dan komt het volledige bericht wel op je tijdlijn.

Heb je dit liever niet meteen, maar na een controle bijvoorbeeld, dan kan je dit aanpassen bij de instellingen van facebook
https://www.facebook.com/settings?tab=timeline