Hoe kan je op FB iemand blokkeren die jouw geblokkeerd heeft?

Hoe kan je iemand blokkeren die jouw geblokkeerd heeft? Kan die persoon niet vinden op FB. Is geen vriend van mij, wel bevriend met vrienden van mij, hij/zij kan dus wel mijn (publieke) meldingen zien.
Kan de naam van desbetreffende persoon zelf niet vinden op FB als ik de naam intikt, maar wel op de tijdlijn van mijn vrienden? Desondanks niet te blokkeren!! Wie weet een oplossing??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
21.9K

Antwoorden (1)

Ga naar je instellingen, dan zie je links 'Blokkeren' staan onder 'Tijdlijn en taggen',
dan kun je als je daar op hebt geklikt de naam of e-mail van de gebruiker intypen.