Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet je doen als je e-mailadres plots ongeldig verklaard wordt door facebook?

De laatste keer dat ik me aanmeldde was alles nog in orde. Vandaag wil ik me aanmelden en krijg ik de melding: het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, is niet gekoppeld aan een account. Mijn vrienden kunnen mij wel nog zien op facebook dus mijn account is niet verwijderd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou er serieus rekening mee houden dat iemand je account heeft gekaapt. Misschien door antwoorden te raden van jouw wachtwoordherstel of zo. Ik zag een pagina daarover. Is helaas wel uit 2012. Hoe dan ook, contact opnemen met FB hierover. Maar je kunt je vrienden ook een val laten zetten, als je vermoed dat het gekaapt is. Een aantrekkelijk (ahum!) voorstel doen of zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je via de mail niet laten weten dat dit je account is. Dat kun je doen door op het linkje te klikken wat je zou moeten krijgen als je je email-adres opslaat bij Facebook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb dit account al zo lang dus ik snap niet goed wat je bedoelt met dat ik via mail moet laten weten dat dit mijn account is?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding