Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op whatsapp kan ik bij niemand zien wanneer ze voor het laatst online zijn geweest?

Gisteren had ik mijn eigen status verborgen, maar dat ging perongeluk, toen had ik whatsapp verwijderd, weer gedownload. En kon het dus weer opnieuw instellen, dat ging prima. Ik kon van iedereen zijn status zien en iedereen die van mij, maar nu kan ik van helemaal niemand de status zien wanneer ze voor het laatst online zijn geweest. Iemand idee?

Toegevoegd na 1 minuut:
hoe kan ik de status van mensen weer zien?

Toegevoegd na 1 minuut:
hoe kan ik de status van mensen weer zien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
988
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Whatsapp is volgens mij niet uit de lucht momenteel. Mij lijkt het het meest logisch dat je momenteel geen internetverbinding hebt op je telefoon. Controleer dat eens

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij instellingen>profiel>privacy. Als je aan hebt staan dat niemand kan zien wanneer jij voor het laatst online bent geweest kan jij dat ook niet bij anderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik die weg volg in mijn whatsapp dan zie ik alleen mijn foto en mijn naam hoor?? Of ligt het aan mij.. dat acht ik namenlijk vrij groot :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding