Op whatsapp kan ik bij niemand zien wanneer ze voor het laatst online zijn geweest?

Gisteren had ik mijn eigen status verborgen, maar dat ging perongeluk, toen had ik whatsapp verwijderd, weer gedownload. En kon het dus weer opnieuw instellen, dat ging prima. Ik kon van iedereen zijn status zien en iedereen die van mij, maar nu kan ik van helemaal niemand de status zien wanneer ze voor het laatst online zijn geweest. Iemand idee?

Toegevoegd na 1 minuut:
hoe kan ik de status van mensen weer zien?

Toegevoegd na 1 minuut:
hoe kan ik de status van mensen weer zien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Whatsapp is volgens mij niet uit de lucht momenteel. Mij lijkt het het meest logisch dat je momenteel geen internetverbinding hebt op je telefoon. Controleer dat eens

Antwoorden (1)

Bij instellingen>profiel>privacy. Als je aan hebt staan dat niemand kan zien wanneer jij voor het laatst online bent geweest kan jij dat ook niet bij anderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik die weg volg in mijn whatsapp dan zie ik alleen mijn foto en mijn naam hoor?? Of ligt het aan mij.. dat acht ik namenlijk vrij groot :)