Al mijn groepsgesprekken zijn verdwenen, hoe kom ik terug?

Ongeveer een maand geleden is mijn mobiel kapot gegaan. Deze werd gerepareerd en ondertussen ben ik even op mijn vaders mobiel gegaan zodat ik toch nog even op Whatsapp kon. Nu mijn mobiel gerepareerd is en whatsapp opnieuw gedownload heb, ontvang ik niks meer van mijn groepsgesprekken en ik kan ook niks versturen. Ze staan niet meer weergegeven tussen mijn contacten, terwijl bij de mensen bij wie ik in groepsgesprekken wel staat dat ik nog wel in het gesprek zit. Ze kunnen mij niet verwijderen en opnieuw toevoegen omdat er staat dat ik al aanwezig ben in de groep. Ik zou graag terugkomen in alle groepsgesprekken omdat ze anders allemaal opnieuw aangemaakt moeten worden. Wie weet er een oplossing?

Alvast bedankt voor het antwoord,
Annet Oskam

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij het opnieuw instaleren van Whatsapp is de gesprek-geschiedenis vermoedelij
k niet hersteld, de beheerder van de groep zou jou uit de groep moeten kunnen verwijderen en opnieuw toevoegen. Heb je op jou vaders mobiel met je eigen sim-kaart en nummer ge-appt dan zou je met diezelfde simkaart weer een bevestigings sms van Whatsapp hebben moeten krijgen om het eigen toestel (emeinummer) weer aan het gsmnummer te koppelen. Is dat niet gebeurt zou het kunnen dat nummer en gsm niet met elkaar kloppen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De groepsbeheerders kunnen mij niet verwijderen, omdat er staat dat ik nog aanwezig ben in de groep. Ik heb met mijn simkaart op mijn vader telefoon ge-appt maar moest whatsapp weer instaleren op mijn gerepareerde telefoon, ook werd er opnieuw een sms gestuurd met code die ik in moest vullen om whatsapp te kunnen gebruiken.