M'n twitter acount is opgeschort en iemand zei dat je twitter moest mailen maar wat is het e-mail adres van twitter?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is altijd een reden waarom je account is opgeschort. Je volgt misschien te veel mensen in een op veroorzaakt spam.

Antwoorden (2)

Volgens de twitter site staat er dan onderaan je account: your account is currently suspended. For more information visit suspended accounts.
Deze laatste twee woorden schijn je dan als link aan te kunnen klikken om in contact te komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar onderaan je account het namelijk niet vinden
De helpdesk van Twitter zegt dat je naar deze link moet gaan voor in jouw geval http://support.twitter.com/articles/20169347

Als ik het email adres van twitter nog vind doe ik het wel bij mijn antwoordt...

Toegevoegd na 2 minuten:
Je hebt waarschijnlijk de regels van Twitter overtreden (zie bron) of je account is gestolen of gehackt. Je kan hier een bezwaar in dienen: https://support.twitter.com/forms/general?subtopic=suspended

Je zendt dan als het goed is een mail en twitter weet over welk onderwerp het gaat.

Veel succes met je Twitter account!