hoe verwijder ik een antwoord op een vraag van facebook?

Ik beantwoordde vroeger graag vraagjes op facebook. Deze zijn al heel oud maar staan nog steeds op mijn tijdlijn. De antwoorden met de vinkjes kan je gewoon uitklikken maar die met de bolletjes lukken me niet.. De vragen staan ingesteld op openbaar, dus de mensen waar ik niet mee bevriend ben zien dit direct op mijn profiel, omdat er voor de rest enkel profiel en omslagfoto's op mijn openbaar profiel staan. Kan iemand me helpen?
Groetjes, Ilke

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

probeer het eens op de volgende manier:

Op de omslagfoto van je eigen pagina staat een knop "activiteitenlogboek" klik daarop, (niet op het tandwieltje maar op de knop zelf)
Als alles klopt kun je in de lijst van jouw activiteiten naar de plaats scrollen waar die vraag beantwoord is en daar bij de optie's "alleen ik" kiezen (dat hangslotje) of "verbergen op tijdlijn"

succes