Dat moet je in je store downloaden. Als je een windows tablet hebt, dan kan dat gewoon in de windows store. Als je een android hebt kan t volgensmij ook gewoon in de playstore. Als dat niet lukt kun je gewoon naar www.skype.com/nl en dan bovenin op downloads klikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat kan je niet via de site doen.
Je zou gewoon op google kunnen zoeken naar Skype downloaden of je doet het bij skype.com downloaden, dan weet je zeker dat je een veilige hebt.
Good luck! :)