Dan vinden ze je foto die je geplaatst hebt leuk.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank je Marjolein maar dat wist ik al. Het gaat erom dat sommige vrienden volgend onder hun naam hebben staan en andere niet. In beide gevallen liken ze de foto al en volgen ze je maar sommige hebben dan nog eens extra 'volgend' onder hun naam staan
Dat betekent dat jij deze persoon/personen volgt. Je herkent aan deze toevoeging dat het iemand uit jouw instagramvriendelijst is.
Ook personen, die jij niet kent en bij toeval op jouw instagramaccount terecht komen, kunnen jouw vogels liken. Dan staat er onder hun naam "Volgen". Als je vervolgens op "Volgen" klikt worden ze toegevoegd aan je instagramvriendenlijst.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank je Ann maar dit bedoel ik niet. Het betreffen allemaal volgers van mij en ik van hen aangezien mijn account prive is. Onder hun naam staat in het klein 'volgend'. Het betreft dus niet de blauwe knop volgen naast hun naam. Daarvan is duidelijk wat het betekent. Op deze 'volgend' kun je niet klikken.