Hoe zet je een naam in een foto op Facebook?

Ik zie wel eens een groepsfoto op bijv. Facebook. Als je met je muis over de afzonderlijke personen gaat verschijnt hun naam. Hoe wordt dat gedaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gewoon op taggen klikken en dan op het gezicht dat je wilt taggen en een naam geven (als dit gezicht echt duidelijk is dan herkent fb het en kan je gewoon direct een naam geven

Antwoorden (2)

Op Facebook heet dat taggen.
Je zet er gewoon je foto op, en dan zie er er wel ergens een optie 'taggen' staan, je selecteert de gezichten en kiest de naam, et voila :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klik op de foto, ga met het pijltje van de muis over de persoon op de foto. Als deze persoon een pagina op facebook heeft verschijnt er een vierkant met daarin een kadertje met de tekst: voer een naam in. Je kunt dan de naam invullen.