Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat alleen mij vrienden me kunnen opzoeken op facebook dus dat als iemand me naam intypt ik niet gevonden word?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
679

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Door net zoals dat hier op Goeie Vraag kan niet je eigen naam te gebruiken. Maar een pseudoniem, een nickname. En die maak je vervolgens per e-mail aan al je vrienden bekend, zodat zij weten dat jij achter die naam schuil gaat.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea, zie het antwoord van qqlq! Het mag niet eens volgens de regels!
Dat kan niet.Als ik aan FB meedoet ,kan ik iedereen op naam zoeken,precies als op google.in de zoekfunctie van FB kun je oude vrienden,kennissen enz zoeken.ik zal je alleen dan niet vinden als je mij geblokkeerd hebt.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Ga naar Facebook.com en log in. Klik op het tandwieletje rechtsbovenin. Klik dan op privacyinstellingen.
Daar kun je alle instellingen wijzigen. Het is niet mogelijk zoeken naar jouw naam uit te schakelen, maar je kunt het wel lastiger maken door je profiel af te schermen.
Kijk ook eens op Facebook.com/about/details.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding