Als ik een pagina like via facebook, komt dat dan op facebook te staan?

Ok, dus ik wil in feite gewoon bepaalde pagina's like via facebook op het internet, maar ik wil niet dat dat op facebook komt te staan. Vanwege privacy redenen. Hoe voorkom ik dit? Of hoe weet ik of dit gebeurt of niet?

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi,
Als je pagina`s ,,like,,wil,moet je je meestal eerst inloggen voor facebook.Als je dit dus niet wilt,moet je je niet inloggen voor zo`n pagina.En komen ze er van zelf niet.
bamibal
10 jaar geleden
Als je niet wilt dat iets op facebook komt te staan, zet het dan niet op facebook. Een sociaal netwerk is bedoeld om dingen te delen, niet om ze geheim te houden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is trouwens dezelfde persoon die de vraag heeft gesteld, alleen even ingelogd. Maar er is een optie van 'toekomstige berichten' verbergen. Ik heb alleen geen idee wat 'toekomstige berichten' zijn. Moet ik die op 'alleen ik' zetten?

Antwoorden (2)

Licht eraan hoe je instellingen staan kan zijn van wel kan ook zijn van niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het antwoord op je vraag is ja. van bijna alles wat je op fb doet wordt er een melding gegeven.
dat/diegene welke jij like`t,krijgt daar bericht van.tenzij die persoon welke jij like`t ,like`s van jou heeft uitgeschakeld.
pagina`s liken kan niet worden uitgeschakeld.dat doe je of dat doe je niet.doe je het wel,krijg je berichten van die pagina totdat je dat weer uitschakeld,unlike`t.