Is het mogelijk om je vriendenverzoeken op facebook (privé) door te sturen naar een bedrijfspagina?

Ik ben eigenaar van een café en ik heb 3 jaar geleden FB aangemaakt. Ik heb destijds ook een bedrijfspagina voor mijn café aangemaakt op FB. Ik heb nu zo'n 300 vriendenverzoeken. Kan ik deze als het ware omzetten naar 'likes' op mijn bedrijfspagina o.i.d.?

Thanks!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, dit kan niet. Je zal ze toch echt zelf moeten accepteren/weigeren, en ze alsnog vragen om je bedrijfspagina te liken. Vriendenverzoeken kan je niet omzetten naar likes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, dat kan heel makkelijk, lees dit artikel maar eens. Je moet dan wel eerst alle verzoeken accepteren ben ik bang...

http://www.goggleboy.nl/facebookprofiel-omzetten-naar-een-pagina/

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is de facebook link waar je het mogelijk kan maken:
https://www.facebook.com/pages/create.php?migrate

Toegevoegd na 9 minuten:
Na je aanvulling even verder gezocht:

"Het komt soms ook voor dat er 2 bedrijfspagina’s zijn gemaakt voor 1 bedrijf. Wanneer deze bedrijfspagina’s dezelfde naam hebben is het mogelijk om deze te synchroniseren. Dit doe je door naar de pagina te gaan met de meeste likes, ga naar het administratiepanel en klik op pagina bewerken, klik op dubbele pagina’s samenvoegen (dit is alleen zichtbaar wanneer beide pagina’s dezelfde naam hebben) en selecteer de pagina’s die je wilt samenvoegen. Het is belangrijk om te weten dat de pagina’s met de minste likes zal verdwijnen."
http://www.bothsolutions.nl/2012/06/13/facebook-het-synchroniseren-van-jouw-persoonlijke-pagina-met-een-bedrijfspagina/

Het lijkt ij dus dat je dan een nieuwe pagina aanmaakt en deze dan migreert. een beetje een omweg, maar he! Als het werkt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Yvke1983 Ik heb al een bedrijfspagina. Ik wil dus niet een nieuwe maken. Iig bedankt!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt mij dat de likes wel worden overgenomen, ander is het gewoon het wissen van een pagina...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks Yvke, gaat zo lukken! Thanxxxxx