Wat te doen als je verbannen bent van Omegle?

Elke keer als ik opnieuw op Omegle probeer te komen en op 'text' of 'video' druk komt er na een paar seconden deze tekst op mijn scherm :
You have been banned from Omegle due to possible terms of service violations by you, or someone else using your computer or network.

Bij mijn eigen weten heb ik niets verkeerd gedaan/gezegd en vind ik toch wel dat ik onterecht verbannen ben. Ik heb via mijn webcam nooit iets laten zien dat ongepast zou zijn. Maar weten jullie hoelang je verbannen blijft en waarom het eventueel zou kunnen zijn ? Misschien zijn er mensen die dit ook al eens hebben voorgehad...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.8K

Antwoorden (2)

Verander van provider en je krijgt een nieuw IP-adres.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bent verbannen omdat er op jouw IP-adres toch echt dingen zijn gebeurt die niet volgens de richtlijnen van Omegle gingen. Het enige wat je kunt doen is werken met een ander IP-adres. Dit kun je bereiken door het antwoord hierboven te lezen.