ik heb op mijn twitter account inlog verificatiecode ofso aangevinkt mr ik weet de code niet en ben al uitgelogt wat nu?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wanneer je een verificatiecode instelt bij Twitter moet je deze eerst verifieren met je mobiele telefoon (Twitter app of sms) wanneer je probeert in te loggen. Als je een verkeerd telefoonnummer hebt opgegeven zal je contact op moeten nemen met de support van Twitter (url heb ik in de Bronvermelding gezet).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik al gedaan en toen werd er een antwoord naar mij gemaild maar het ging over een heel ander onderwerp :S