hoe kan ik mijn email op facebook aanpassen?

Ik kan mijn email adres wat op facebook staat niet aanpassen is er een andere menu om die aan te passen??

gr. kimberly

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (2)

Je kunt je email op facebook aanpassen door op facebook naar het wiel-icoontje in de rechter boven hoek te gaan. Vervolgens klik je op accountinstellingen en dan kun je bij het kopje 'e-mail-adres' aan de rechter kant op bewerken klikken.

Nu moet je op 'Nog een e-mail adres toevoegen' klikken en bij 'Nieuwe e-mail' je nieuwe e-mail adres typen. Dan onderaan je wachtwoord invoeren en 'wijzigingen opslaan'.

Je zult nu een e-mail bevestiging op je nieuwe mail krijgen, met daarin een link. Open de link en je nieuwe email adres zal onder je oude email adres staan. Selecteer je nieuwe email adres door het bolletje ervoor te selecteren en verwijder tenslotte je oude adres door op verwijderen te klikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel jij hierbij je e-mailadres dat zichtbaar is op je profiel onder het kopje 'Over', of bedoel je hierbij je e-mail waarmee je inlogt?

Als je je e-mailadres dat zichtbaar is voor anderen op je profiel onder contactgegevens wil wijzigen, klik dan op het kopje 'Over', rechtsonder je profielfoto.
Je komt vervolgens op je profielterecht met gegevens, ga hierna naar het kopje 'Contactgegevens' en klik op 'bewerken'. Eenmaal hierop geklikt kan je e-mailadressen toevoegen of verwijderen. Ook kan je wijzigen voor wie de e-mailadressen zichtbaar zijn, door op icoontjes naast je e-mailadres te klikken.

Als je je primaire e-mailadres bedoelt waarmee je ook inlogt, dan kan je dit wijzigen door op het instellingenicoontje te klikken helemaal rechtsbovenin op de balk, de 2e naar rechts vanaf ' Startpagina'. Klik vervolgens op 'Accountinstellingen'. Dan kom je automatisch op de pagina terecht van Algemene accountinstellingen. Vanaf hier kan je je primaire e-mailadres wijzigen, door op 'bewerken' te klikken.
Vergeet niet je wijzigingen op te slaan. Hiervoor moet je ter controle je wachtwoord invoeren.