Is het mogelijk dat anderen je als 'actief' zien staan wanneer je offline je Facebook app gebruikt op je mobiel?

Ik zie iemand op mijn iphone 'actief' staan op Facebook terwijl die op mijn pc niet op actief staat op de Facebook pagina.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien heeft dit probleem te maken met het verversen van de pagina.
Meestal als iemand offline gaat blijft zijn/haar status nog een tijdje op online.
Het kan zijn dat jou pc dit sneller ververst naar offline en dat jou Iphone hier slomer in is.