Twitter: Kan ik een melding krijgen als er een tweet wordt geplaatst met een bepaald woord daarin?

Ik zou dus graag een bericht ontvangen als er een tweet wordt gestuurd met daarin een bepaald woord of een woordencombinatie. Weet iemand of dat mogelijk is via een bepaald programma?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja, dat kan o.a via Twilert (zie bron voor link)

Get Twitter search alerts via email

Twilert offers you a smarter way to monitor what’s being said about you and your brand on Twitter. It helps you keep an eye on your mentions, hashtags and manage your online reputation.