Hoe kom ik bij mn oude youtube account?

als ik in wil loggen op youtube gaat dit via mijn gmail . Maar ik heb ook een andere youtube account al veel langer voordat ik gmail gebruikte. Het lijkt dat ik nu alleen nog maar via gmail op youtube kan komen, dus niet op mijn andere account.
Hoe werkt dit? Kan iemand me een tip geven?

alvast dank!

Weet jij het antwoord?

/2500

Meld je af via Google. Probeer het dan via YouTube, het zou dan moeten werken ;)

Indien je op YouTube bent zult je merken dat je rechts bovenaan je scherm je naam (gebruikersnaam) ziet. Je kunt hierop klikken en vervolgens op 'afmelden' klikken. Van zodra dit gebeurd is, kan je met eender welk ander account terug aanmelden.

Weet je je gebruikersnaam nog? Dan kun je gewoon "Wachtwoord Vergeten" doen. Maar daarvoor moet je ook je Mailadres invullen, en in dit geval moet je dus ook je oude Mailadres onthouden. Heb je dat niet, dan lijkt het me verstandig om gewoon via je gewone account in te loggen.

Ik meen dat het niet meer mogelijk is na heel wat opzoeking. Probeer dit eens: ga naar jou YouTube en verwijder in de adresbalk alles achter de slash zodat er enkel dit overblijft: www.youtube.com/ Hierachter type je jou vorige accountnaam. Hieronder een foto wat ik verkrijg, en meen dat voor iedereen zal gelden. De wetgeving over het gebruik van video's is ondertussen ook veranderd. Toegevoegd na 2 minuten: Het gele en het zwarte vlak zijn mijn account en naam die ik onzichtbaar heb gemaakt. Toegevoegd na 2 minuten: vlak moet vak zijn...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100